Famke Louise kondigde deze week een nieuwe stap aan: ze begint met exclusieve content plaatsen op het platform Fancentro (zie video). Meerdere mensen denken dat dit wellicht een marketingstunt kan zijn. Maar is dat ook zo? Famke reageert.Onder de laatste Instagram-post van Famke zijn veel reacties gekomen. Naast kritiek zijn er mensen die denken dat het anders in elkaar zit. "Ben ik de enige die doorheeft dat ze niet écht dit soort content gaat maken, maar dat dit slechts een marketingstunt is voor een nieuw album of documentaire?" schrijft iemand. En een ander: "Ik denk oprecht dat dit een marketingstunt is." Famke is nog niet bereikbaar voor vragen omtrent haar nieuwe stap, maar één ding wil ze duidelijk hebben. Tijdens een vragenrondje krijgt ze namelijk dezelfde vraag. "Hier kan ik wel alvast op antwoorden, het is geen stunt. Ik ben gewoon echt serieus."StuntHet zou niet de eerste keer zijn geweest dat Famke social media op de kop zet met een marketingstunt. In 2020 promootte ze wekenlang haar nieuwe kledinglijn op Instagram, gemaakt van echt bont. Achteraf bleek dit een stunt te zijn voor haar nieuwe documentaire Bont Girl bij Videoland, waarvoor ze in de wereld van de bontindustrie in dook. KritiekFamke heeft met veel kritiek moeten dealen na de bekendmaking. Haar ex-vriend Tim had er ook het nodige over te zeggen en plaatste een video op zijn Instagram. Deze beelden bekijk je in de video hieronder...