Het nieuwe element van Married at First Sight, dat gepresenteerd wordt door Carlo Boszhard (zie video), wordt flink bekritiseerd door Veronica Superguide's online eindredacteur Robin Heerkens."Wat een hel. Ik dacht dat we na de huwelijksnachten ein-de-lijk af waren van die verschrikkelijke Magnum-bakjes", begint Robin op Veronica Superguide. De online eindredacteur ergert zich mateloos aan de "intens overduidelijke" product placement-scènes. "Opper-cringe. Dat is het. En zó niet op zijn plek ook. De afgelopen weken brak echt mijn klomp: die verdomde verpakkingen maakten een comeback, en wel bij de kandidaten thuis." "We zijn nergens meer veilig voor die rotdingen. Het begint zelfs af te leiden van het programma", aldus Robin. "Ik ben standaard vijf minuten van de leg wanneer die krengen in beeld komen, kokend van ergernis, niet kunnen opletten op wat de kandidaten daarna allemaal zeggen." Married at First SightIn het realityprogramma worden singles die elkaar nog nooit eerder hebben gezien aan elkaar gematcht door wetenschappelijk onderzoek. De deelnemers, die door een team van experts aan elkaar gekoppeld zijn, zien elkaar voor het allereerst op hun bruiloft. Carlo is opnieuw de presentator van de Nederlandse versie van het programma.Maar liefst 3000 mensen hadden zich aangemeld, waarvan er 400 werden uitgenodigd voor de testdag. Voor de experts de belangrijke en zorgvuldige taak om de juiste matches te vormen. Benieuwd hoe de MAFS-experts de koppels maken? Bekijk dan de video hieronder.