OverzichtAfleveringenTip de redactieNieuwsbrief
Volg Shownieuws
Club XaXa van Yo & Wes beleeft spetterend openingsfeest!

Club XaXa van Yo & Wes beleeft spetterend openingsfeest!

Nieuws

23 juni 2017, 23:15

Link gekopieerd

Feest bij een hele trotse Wesley en Yolanthe op Ibiza. Het stel heeft zojuist op het zonnige eiland het start-sein gegeven voor het grote openingsfeest van hun restaurant en club: Xaxa. Onze Koos is niet vies van een feestje en vloog naar Ibiza. https://www.instagram.com/p/BVse7Bmgbna/?taken-by=koosvp