OverzichtAfleveringenTip de redactieNieuwsbrief
Volg Shownieuws
FOTO'S: Sylvie straalt toch nog in het wit, in het lang; als een droombruid!

FOTO'S: Sylvie straalt toch nog in het wit, in het lang; als een droombruid!

BN'ers

29 jan 2018, 22:55

Link gekopieerd

Eigenlijk was het de bedoeling dat Sylvie Meis en haar Charbel dit jaar zouden trouwen. Maar die bom barstte helaas een paar maanden geleden (zoals je in onze reportage hierboven ziet). Dat weerhoudt Sylvie er niet van in het wit, in het lang als een droombruid te verschijnen op het chique SemperOpernball.

En tegen het Duitse tv-programma RTL Exclusiv lacht ze zelfs ermee. "Een droom in het wit, ja! Ja, ik dacht bij mezelf... Als ik dan dit jaar toch niet trouw, kan ik maar beter één keer een grote witte robe dragen!"

https://www.instagram.com/p/BedA1V9hhIl/?utm_source=ig_embed https://www.instagram.com/p/BedJRqBhNWY/?taken-by=1misssmeis https://www.instagram.com/p/Becj7W7hw-O/?taken-by=1misssmeis