Zoeken
24 juli 2020, 13:06
Een hondje van een Duits stel heeft in Harlingen voor behoorlijk wat consternatie gezorgd. Het beestje werd aan de Westerzeedijk uitgelaten, nam de pootjes en rende de Waddenzee in.