
BN'ers
Gisteren, 22:19
Dinsdagnacht, 3 uur Nederlandse tijd is het zover. Nederland neemt het dan op tegen Marokko tijdens het WK. Voor Bilal Wahib is deze wedstrijd extra leuk omdat hij op welke manier dan ook toch wint. Hij weet alleen nog niet met welk land, dat houdt het voor hem nog even extra spannend.
Bilal laat aan Shownieuws weten dat hij super veel zin heeft in de aankomende wedstrijd. "Nederland gaat tegen Marokko voetballen, dat heb ik denk ik nog nooit meegemaakt", vertelt hij trots.
De rapper is op dit moment op vakantie in Italië samen met zijn zwangere vriendin en baalt hier stiekem een beetje van... "Italië doet niet mee aan het WK" en Bilal denkt dat ze daarom het WK ook nergens uitzenden. Hierom heeft hij besloten de wedstrijd dinsdagnacht maar op hun hotelkamer te kijken. "Ik zet gewoon een wekker, of ik ben nog wakker", zegt Bilal.
Lees hieronder verder...
Het liefst was de rapper nu in Nederland geweest, zodat hij samen met zijn Nederlandse en Marokkaanse vrienden de wedstrijd had kunnen kijken. "Als we die bij elkaar konden brengen, zou dat natuurlijk wel heel mooi zijn", aldus Bilal.
"Op papier zouden we moeten winnen, dus ik denk dat ik daarom wel voor Marokko ben", legt Bilal uit. Hij hoopt echt op een spannende wedstrijd, "ik wil niet dat het 6-0 of 5-0 wordt, want dan heeft er iemand echt schande geleden". Als Bilal zijn uiteindelijke voorspelling doet hoopt hij op 2-2 en dan penalty's, vertelt de rapper met een ondeugende blik.
Maar als hij diep in zijn hart kijkt, hoopt hij stiekem toch dat Marokko wint, "Nederland speelt al zo lang op hoog niveau. Het is tijd voor Marokko", legt de rapper uit. Maar hij ziet ook in dat hij niet kan verliezen, of Nederland nou wint of Marokko, dit maakt de wedstrijd nog leuker voor hem. "Ik ben blij als Nederland wint en ik ben super blij als Marokko wint." De rapper kan dus niet wachten tot het zover is!