BN'ers
Vandaag, 11:21
Emma Kok heeft een nieuwe liefde. In de RTL Boulevard-serie Bridget& vertelt de zangeres over haar liefdesleven. Ze blikt terug op haar eerdere relatie en deelt dus leuk liefdesnieuws.
Emma vertelt in gesprek met Bridget Maasland dat er ruimte is voor liefde in haar drukke leven. "Ik denk dat je daar tijd voor moet maken", aldus de zangeres. Er wordt aan haar gevraagd of ze nu gelukkig is in de liefde en daar antwoordt ze duidelijk op: "Ja, ik ben gelukkig in de liefde." De zangeres deelt niet wie haar partner is, maar ze vertelt wel dat het publiek de gelukkige niet kent.
Ook vertelt Emma over haar voorgaande liefdes. Volgens de zangeres pasten zij en haar ex-vriend niet bij elkaar. "Het werkte gewoon niet en dan moet je dat gewoon eerlijk aan elkaar toegeven."
"Als je op een gegeven moment door hebt dat je niet bij elkaar past, dat het gewoon niet meer werkt, dan moet je er ook niet mee doorgaan." Ze vertelt dat het "geen nut" heeft om eraan te blijven trekken. Volgens Emma worden beide daar niet gelukkig van. De twee zijn gelukkig wel goed uit elkaar gegaan.
Lees hieronder meer.

Emma's eerste relatie was met Frans Bauer junior en de twee hebben nog steeds contact. "Ik ben heel goed met hen", vertelt ze over de Bauers. "Het was mijn eerste vriendje en het was even aan, maar dat werkte op een gegeven moment ook niet meer. Wij zijn echt uit elkaar gegaan als vrienden en dat zijn we nog steeds."

Bron header / Smulders


