Terug
BN'ers
25 jan 2017, 12:39
Voor Ali B is het verdriet over het verlies van zijn vader ruim anderhalf jaar geleden niet iets dat hij voor zichzelf houdt. De lessen die hij leerde tijdens de laatste dagen van zijn vader, staan nu centraal in een reclamecampagne voor een uitvaartorganisatie, maar de commercial levert gemengde reacties op.
In de reclame vertelt Ali dat hij een periode weinig contact had met zijn vader, totdat zijn vader ernstig ziek werd. In de ziekenhuisperiode kwamen vader en zoon dichter tot elkaar, doordat ze van alles met elkaar bespraken. Ook de laatste wensen van Ali’s vader. Ali B heeft bij het overlijden van zijn vader ervaren hoe belangrijk het is om te weten wat de persoonlijke wensen van een dierbare zijn om op een goede manier afscheid te kunnen nemen.
Ali heeft er geen moeite mee dat hij met zijn verdriet te koop loopt. ''Als mijn verhaal maar 100 procent puur is, dan sta ik erachter.'' De reclame wordt door heel veel mensen mooi gevonden, maar er zijn ook heel wat negatieve reacties (zie video hierboven).
Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.