Terug

BN'ers
3 dec 2018, 22:24
André Hazes, Gerard Joling en René Froger zijn dit jaar de irritantste BN'ers in een reclame. Dat blijkt uit onderzoek van consumentenprogramma Radar, dat jaarlijks de Loden Leeuw uitreikt.
De drie genomineerden werden maandagavond bekendgemaakt. De spotjes waarin de drie zangers figureren, worden door het Nederlands publiek bloedirritant gevonden. Het gaat om commercials van Essent, Lidl en Eyelove.
De Loden Leeuw-beeldjes worden maandag 17 december in de uitzending van Radar uitgereikt. Stemmen kan tot die dag op lodenleeuw.nl.
De prijzen worden sinds 2002 toegekend. De award werd de afgelopen jaren gewonnen door onder meer Ali B (2017), Jan Smit (2016) en Adelheid Roosen (2015).
(BuzzE)
Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.