OverzichtAfleveringenTip de redactieNieuwsbrief
Volg Shownieuws

Lee Towers en William Janz brengen Spaanse versie uit van 'You Will Never Walk Alone'

BN'ers

Vandaag, 20:42

Link gekopieerd

Lee Towers en William Janz hebben de handen ineengeslagen voor een bijzondere muzikale samenwerking. De twee artiesten brengen samen een Spaanse versie uit van You’ll Never Walk Alone, een van Lee’s grootste klassiekers. Daarmee hopen ze tijdens het WK ook de stadions te bereiken.

Voor Lee voelt de samenwerking meteen als een schot in de roos. De zanger is vol lof over William, die bekendstaat om zijn Spaanse repertoire. "William is natuurlijk een man naar mijn hart", vertelt Lee aan Shownieuws. "Dus het was wat mij betreft gelijk een goede combinatie."

Ook over het eindresultaat is Lee enthousiast. Hij noemt de versie "super" en "verbluffend". Volgens hem geeft de Spaanse uitvoering het nummer een heel nieuwe lading.

Voor William Janz is het op zijn beurt een bijzonder moment om juist met Lee Towers dit nummer te mogen opnemen. "Het is voor mij een hele grote eer", vertelt hij. "Het nummer van Lee, en dan nog zijn grootste hit ook, om daar iets mee op te nemen. Dat is echt een grote eer."

Gemaakt voor het stadion

William heeft zich goed verdiept in het nummer. "Ik heb het heel veel uitvoeringen beluisterd", zegt hij. Toch springt deze nieuwe versie er volgens hem uit. "Dit is echt een stadionversie."

En dat is precies waar de heren op hopen: dat hun Spaanse versie tijdens het WK door de stadions gaat klinken. “Je kan het niet van tevoren zeggen, maar we hebben wel een klein beetje daaraan gelinkt. Dat zou heel mooi zijn.”

Tot slot heeft Lee nog een duidelijke boodschap voor Oranje. “Jongens, blijf alsjeblieft goed je best doen”, roept hij de spelers toe. “Want hoe meer jullie je best blijven doen, hoe meer kans wij ook hebben dat dit gewoon leuk wordt. Hou vol!”