
BN'ers
Vandaag, 10:46
Lisanne Bronkhorst maakt volgende maand haar terugkeer op Radio Veronica. De radio-dj krijgt een eigen programma in het weekend en zal voortaan de weekendochtenden voor haar rekening nemen.
Het nieuws maakte ze woensdag bekend in Ekdom In De Morgen van Gerard Ekdom.
Bronkhorst was de afgelopen maanden niet op de zender te horen. Eerder presenteerde ze een nachtprogramma, maar nam tijdelijk afscheid van de radio omdat ze dit voorjaar voor het eerst moeder werd.
Na haar zwangerschapsverlof is ze nu klaar voor een nieuw hoofdstuk bij Radio Veronica. Dat ze veel zin heeft om weer aan de slag te gaan, maakte Lisanne direct duidelijk tijdens de uitzending. "Ik heb er superveel zin in, ik ben wel een beetje klaar met de babybubbel."
Volgens de radio-dj voelt het als het juiste moment om weer terug te keren achter de microfoon: "Ik ben klaar voor iets nieuws en dat ga ik doen in het weekend."
Lees hieronder verder...

Met haar nieuwe programma wil Lisanne luisteraars op een positieve manier het weekend laten beginnen: "Ik heb zin om het weekend in te juichen met heel veel liefde en gezelligheid."
Wanneer haar eerste uitzending precies te horen is, wordt binnenkort bekendgemaakt. Eén ding is in ieder geval duidelijk: na enkele maanden afwezigheid staat Lisanne te popelen om weer radio te maken.