
BN'ers
Vandaag, 19:45
Marieke Elsinga keert terug aan de desk bij RTL Boulevard. Dat vertelt de presentatrice woensdagavond in de uitzending van het programma. De presentratrice was in het verleden al een vast gezicht bij RTL Boulevard.
"Ik kom terug! Vanaf het najaar ga ik weer RTL Boulevard presenteren en daar kijk ik onwijs naar uit", zei Marieke. "Ik vind live televisie het allerleukst wat er is dus toen RTL me vroeg of ik terug zou willen komen hoefde ik daar niet lang over na te denken."
De presentatrice zei dat ze altijd met veel plezier bij het programma heeft gewerkt en ook veel heeft teruggedacht aan vorig jaar zomer, toen ze RTL Boulevard Summernight presenteerde. "Daar beleefde ik zoveel plezier aan dat ik dacht: dit is een perfect fit. Dus tot in het najaar!"
Woensdag werd ook bekend dat er na acht jaar een einde komt aan de succesvolle ochtendshow die Marieke met Mattie Valk bij Qmusic maakt. De twee blijven wel bij de zender en Marieke krijgt zelfs haar eigen lunchshow.
Per 18 september is ze elke vrijdagmiddag te horen en keert ze in deze show terug naar de basis van het radiomaken: een solo-programma. Ze zal haar radiowerk gaan combineren met het presenteren bij RTL Boulevard.