Terug
BN'ers
14 mei 2019, 05:57
Katja Schuurman wist maandagavond met haar eerste programma bij RTL 480.000 kijkers te trekken. De nieuwe RTL4-show Gemaakt in Nederland was daarmee het 21e best bekeken programma van de dag, blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.
Voor het programma duikt Katja, die jarenlang voor de publieke omroep werkte, samen met Tijl Beckand in de geschiedenis en het productieproces van bekende Nederlandse merken. In de eerste aflevering gingen ze op bezoek bij Heineken.
De meeste mensen, ruim 1,8 miljoen, kropen maandag voor de buis voor het NOS Journaal van 20.00 uur. Radar Extra was als tweede met ruim 1,4 miljoen kijkers het best bekeken, gevolgd door Spoorloos Extra met ruim 1,3 miljoen kijkers.
Deel dit artikel
Meld je aan om wekelijks onze nieuwsbrief te ontvangen. Je kan je altijd uitschrijven. Persoonsgegevens worden verwerkt in overeenstemming met de Privacyverklaring van Talpa Network.