BN'ers
22 okt 2021, 21:02 - Update: 23 okt 2021, 13:48
Presentator Tim Hofman heeft met verbazing gekeken naar een artikel van de Evangelische Omroep (EO) en hun jongerenmerk BEAM. De omroep heeft namelijk Tim's naam gebruikt voor clickbait.
Dinsdagavond heeft de presentator op zijn Instagram Stories aandacht besteed aan de jongerenbijbel. Zo deelde hij onder andere een selfie met de tekst: "Avondje Bijbelstudie hier hoor!" Ook liet hij zijn volgers weten dat hij het verhaal van David en Goliat aan het lezen was.
BEAM zag hierdoor een kans om Tim te benaderen. Op hun website pakken ze hier dan ook groots mee uit. "EXCLUSIEF: Interview met Tim Hofman over zijn plannen met de jongerenbijbel: 'Iets moois!'" luidt de kop van het artikel.
Voor wie nu echt nieuwsgierig is geworden naar het interview, het ging als volgt:
Op de Instagram Story van Tim reageerde BEAM met: "Hahah lekker bezig! Wat ben je van plan?" Waarop Tim antwoordde: "Iets moois!"
Ook op twitter werd dit bericht gedeeld. Zo schrijft Rutger de Quay: "Dit is wel de grootste clickbait in tijden, notabene van de EO."
Tim Hofman is zo te zien een man van weinig woorden en reageert alleen op deze tweet met: "Gelachen."
Ongenode gast
Lize Korpershoek, de vriendin van Tim Hofman, heeft eerder ook iets heel naars meegemaakt. Ze kreeg de schrik van haar leven, toen er bij haar huis een man in de bosjes zat! Meer is te zien in de video bovenaan de pagina.
Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.