
BN'ers
Vandaag, 09:05
Een gezellig vaartochtje met vrienden viel voor Wesly Bronkhorst letterlijk in het water. Het varen en vissen moest vorige week maandag worden afgebroken, nadat Wesly achteroverviel op de boot en nu in het gips zit met een gebroken pink. De zanger vertelt aan Shownieuws dat hij de komende vier weken nog in het gips moet zitten, maar dat houdt zijn levenslust – en liefde voor rosé – niet tegen.
"Ik stap van de boot af, verlies m'n evenwicht, val achterover", blikt Wesly terug op het incident. "In eerste instantie dacht ik dat het mijn enkel was. Het zal toch niet, net even voor de zomer? Maar dat ging wel." Pas toen Wesly naar zijn hand keek, zag hij dat zijn pink 'de verkeerde kant' op stond.
In het ziekenhuis zijn er foto's van Welsy's pink gemaakt: "Bleek toch dat het gebroken was". Deze week is het grote gips eraf gehaald en de komende vier weken loopt Welsy rond met 'loopgips'. "Het prettige is dat ik nu wel gewoon een rosétje kan drinken." En als kers op de gezonken hengelplannen van Wesly en z'n vrienden: "Wat denk je? Geen vis gevangen!", lacht de zanger.
Het 'rosétje' verwijst hier natuurlijk ook naar Welsy's nieuwe zomerhit Ik Drink Rosé...