
Nieuws
26 apr 2020, 17:53
Connie Witteman is erg boos op Bol.com. Op Instagram heeft ze daarom weinig goede woorden over voor de webshop...
Volgens de diva zou Bol knoeien met de prijs van een product nadat zij dit eerder aanprees op haar social media. Vervolgens kreeg ze berichten van haar volgers, die ook het product wilden kopen, dat het inmiddels drie euro duurder is gemaakt.
Ze spreek het bedrijf daarom hierop aan, want ze vindt dit niet netjes. Connie heeft wel een idee waar die extra drie euro op dit moment het beste besteed kan worden. "Ik vind dat niet netjes (...) Dus die drie euro Bol.com verwacht ik van jullie, dat jullie dat besteden aan mondkapjes. dank je wel!"
UPDATE: Inmiddels heeft Connie bericht gehad van de webshop. En lijkt het probleem gevonden waardoor het prijsverschil is ontstaan. Op haar Instagram deelt ze het bericht van het bedrijf.
Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.