
Nieuws
24 jan 2019, 20:03
De commercial van de Staatsloterij met het hondje Frekkel heeft de Ster Gouden Loeki 2018 gewonnen, de prijs voor de beste reclamespot. Frank Volmer, directeur van Ster reikte de prijs donderdag uit in Theater Tuschinski in Amsterdam. De reclame is gemaakt door reclamebureau TBWA\NEBOKO.
Andere genomineerden waren reclames van Calvé Pindakaas, Dierenbescherming, Heineken, Jumbo, Lidl, McDonalds, (2x) PLUS en de Rijksoverheid. Vorig jaar sleepte 'Appie Christmas!’ van Albert Heijn de Gouden Loeki binnen.
De Staatsloterij lanceerde de winnende commercial met Frekkel in de aanloop naar de oudejaarstrekking.
(BuzzE)
Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.