Volg Shownieuws
Doei Doei! Allianz Direct (Allsecur) stopt met spotjes Tim en Tom

Doei Doei! Allianz Direct (Allsecur) stopt met spotjes Tim en Tom

Nieuws

16 okt 2019, 09:20

Link gekopieerd

Aan alles komt een einde, dus ook aan de samenwerking tussen verzekeraar Allianz Direct (het vroegere Allsecur) en de broers Tim en Tom Coronel. Dinsdag meldt het bedrijf dat het de samenwerking met de autocoureurs na zeven jaar beëindigt, omdat het zich breder wil profileren dan alleen autoverzekeringen en zo hoopt dat het een internationaal karakter krijgt.

Tim en Tom zijn nog tot en met december in de reclamecampagnes van Allianz Direct te zien om deze naamswijziging (die vanaf dinsdag officieel ingaat) onder de aandacht te brengen bij consumenten. "We zijn Tim en Tom enorm dankbaar voor hun tomeloze inzet en energie de afgelopen jaren. Mede dankzij hen is het merk Allsecur uitgegroeid tot een begrip in Nederland. De twee iconen waren een belangrijk ingrediënt voor impactvolle campagnes", aldus Marketing & Sales Manager Ron Adams.

De reclames met de gebroeders Coronel, waarin ze vaak rondscheurend in een rallyauto op de gekste plekken terecht kwamen om mensen op een goedkopere autoverzekering te wijzen, waren beroemd en berucht op de Nederlandse televisie. De twee wonnen er in 2014 zelfs een Loden Leeuw voor, de 'prijs' voor de meest irritante BN'ers in een tv-reclame van dat jaar.

Ontvang onze nieuwsbrief

Meld je aan voor onze wekelijkse mail vol entertainmentnieuws, juicy verhalen en exclusieve beelden.

Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.

© 2025 Talpa Network. Alle rechten voorbehouden. Geen tekst- en datamining.