Volg Shownieuws

Kim en Pip geven zich bloot

Nieuws

30 jan 2019, 22:45

Link gekopieerd

Melkmeisje viert 140 jarig jubileum met Pip Pellens en Kim Kötter.

Op dinsdag 29 januari 2019 werd ter ere van haar 140 jarig jubileum een nieuwe campagne van Melkmeisje gestart, “Melkmeisje 140 jaar”. Samen met Pip Pellens en Kim Kötter werd er stilgestaan bij het 140 jarig jubileum van het oudste oer-Hollandse bad- en douchemerk. Tevens deelde Pip en Kim hun meest dierbare “Melkmeisjemoment” met de aanwezige gasten en pers.

Al 140 jaar maakt Melkmeisje kwalitatieve bad- en doucheproducten toegankelijk bij maar liefst 3 generaties! Tijdens dit persmoment werd ook het nieuwe product voor de 4e generatie onder de aandacht gebracht “Melkmeisje Baby”, dat sinds kort in de winkels ligt.

Over de campagne Naar aanleiding van dit jubileum is de nieuwe campagne “Melkmeisje 140 jaar” gestart. Melkmeisje vraagt heel Nederland naar zijn of haar “Melkmeisjemoment”. Dit kunnen de mensen delen op sociale media door bij hun favoriete foto “#Melkmeisjemoment” te plaatsen. Voor elk gedeeld Melkmeisjemoment zal er 1 fles gedoneerd worden aan Stichting Jarige Job, zodat nog meer kinderen er een feestje van kunnen maken in bad of onder de douche.

Over Melkmeisje In 1864 is door een Haarlemse apotheker karnemelkzeep ontdekt, maar pas vanaf 1879 is dit op de markt gebracht onder de naam ’t Melkmeisje door de Haarlemse zeepfabriek Het Klaverblad. In 1963 werd de fabriek en hiermee het merk ’t Melkmeisje overgenomen door Koninklijke Sanders B.V. Het assortiment werd uitgebreid met bad- en doucheproducten, bodylotion en antibacteriële zeep. In 2006 werd de naam van ’t Melkmeisje veranderd in Melkmeisje, maar de samenstelling en de oer-Hollandse kwaliteit is altijd hetzelfde gebleven. Door de jaren heen is het assortiment met producten aangevuld en zijn er producten uit het assortiment gehaald. De merknaam ‘Melkmeisje’ geeft eigenlijk al op zichzelf aan waar de naam vandaan komt. Vroeger heette namelijk het meisje dat melk kwam bezorgen ‘Het Melkmeisje’. Het merk is opgericht door een zeepfabriek en het begon met karnemelk zeep. De link met melk werd op die manier door de merknaam gelegd en hedendaags nog steeds, doordat alle producten melkproteïne bevatten. Dus de merknaam staat ook echt letterlijk voor de ingrediënten van de producten.

Ontvang onze nieuwsbrief

Meld je aan voor onze wekelijkse mail vol entertainmentnieuws, juicy verhalen en exclusieve beelden.

Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.

© 2025 Talpa Network. Alle rechten voorbehouden. Geen tekst- en datamining.