
Nieuws
20 juni 2019, 19:05
Een bekend onderbroekenmerk ligt hevig onder vuur door hun nieuwe reclamecampagne. Op de reclameposter is een zeer jong kind te zien met een compleet afgetraind lichaam, inclusief een keiharde sixpack. Veel mensen vinden dat ongepast en spreken over 'gevaarlijke beeldvorming'.
Op de poster zijn twee mannen te zien, een volwassen man en een jongen. De jongen is overduidelijk nog zeer jong, maar heeft het lichaam van een fitnessatleet. Veel mensen denken dat het gefotoshopt is, maar vinden het desalniettemin ongepast.
"Sorry hoor maar what the fuck?? Waarom moet dat kind ‘n sixpack hebben?", schrijft iemand op Twitter. Iemand anders schrijft: "Zag net de meest onrealistische advertentie ooit. Kijk die sixpack van dat kind. What the fuck?"
https://twitter.com/heIIopapi/status/1140963078005297153
https://twitter.com/Roelheid/status/1140981720067366914
Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.