
Nieuws
27 aug 2020, 00:33
Het virtuele alternatief dat DC Comics organiseerde in plaats van de stripbeurs Comic Corn trok zaterdag veel bekijks. In totaal keken er 22 miljoen uit 220 landen op een moment naar het 24 uur durende digitale evenement DC FanDome, maakte de stripuitgeverij woensdag bekend.
Omdat de fysieke editie van de stripbeurs in San Diego, waar jaarlijks meer dan honderdduizend fans van over de hele wereld op afkomen, werd afgeblazen vanwege het coronavirus besloot DC iets online te organiseren. Fans van stripfilms en -series konden zaterdag de hele dag gratis naar binnen om te kijken wat producent Warner Bros de komende tijd gaat uitbrengen. Op zes verschillende virtuele podia werd content gepresenteerd en vertoond.
Trailers van nieuwe films, series en games, waaronder Wonder Woman 1984 en The Batman, zijn sinds zaterdag meer dan 150 miljoen keer bekeken.
Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.