9 juni 2026, 11:06
De rechtbank oordeelde maandag dat de Noorse 'bonusprins' Marius tot maandag op vrije voet zijn straf mag afwachten. Het OM ging daar meteen tegen in hoger beroep. Hij wil de gevangenis verlaten vanwege zijn zieke moeder Mette-Marit, die dringend een donor nodig heeft. Bij een operatie zou Marius ook 'verlof' kunnen krijgen. De uitspraak in zijn zaak volgt volgende week; Shownieuws is er live bij.