Koning en koningin dankbaar voor medeleven na overlijden Inés Zorreguieta
24 juli 2020, 15:26
Koning Willem-Alexander en koningin Máxima zijn dankbaar voor alle blijken van medeleven die zij hebben ontvangen na het overlijden van Inés Zorreguieta, de zus van Máxima.