OverzichtAfleveringenTip de redactieNieuwsbrief
Volg Shownieuws

Koningspaar en Japans keizerspaar bezoeken zieke kinderen

19 juni 2026, 18:50

Koning Willem-Alexander, koningin Máxima, de Japanse keizer Naruhito en keizerin Masako hebben vrijdagochtend het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie bezocht in Utrecht. Daar spraken zij met kinderen die in het centrum worden behandeld en hun ouders.

Link gekopieerd

Fragmenten