OverzichtAfleveringenTip de redactieNieuwsbrief
Volg Shownieuws

Máxima zingt afscheidslied voor overleden zusje

24 juli 2020, 15:21

Máxima droeg het nummer Is this Love van Bob Marley voor haar jongere zus aan. Daarna zou ze samen met haar familie Knockin' on Heaven's door van Bob Dylan hebben gezongen, zo vertelde modeontwerper Benito Fernández aan La Nacion.

Link gekopieerd

Fragmenten