
Reality
Vandaag, 11:00
In De Bondgenoten biecht Anouk op dat ze het moeilijk heeft, dat doet ze in gesprek met Diederik en Fatima. Ze laat aan Fatima weten dat haar leven buiten de loods voor haar aan het vervagen is...
Wat Anouk precies bedoelt, is niet helemaal duidelijk maar het lijkt er op dat het met Diederik te maken heeft. Hij wil weten wat er met haar aan de hand is. Anouk gaat er in eerste instantie niet op in, maar doet daarna toch een boekje open. "Ik weet het gewoon niet. Ik heb gewoon heel erg, als jij… Ik betrap mezelf iedere keer op heel veel dingen", vertelt ze. "Als jij bijvoorbeeld in een keer met Joshlyn bent, dat ik me daaraan heel erg erger. Dat is voor mij gewoon echt een fout gevoel. Snap je wat ik bedoel?"
Diederik vraagt zich af wat de reden daarvan is. "Omdat ik denk van: Dat mag ik niet voelen." Bij Diederik lijkt het besef vervolgens in te dalen, terwijl Joshlyn en Mila druk speculeren over de vraag of Anouk hem leuk vindt.
Lees hieronder meer.

Dat India het succesvolle tv-format De Bondgenoten heeft gekocht wisten we al een tijdje. Maar... nu zijn daar ook de eerste beelden van verschenen! Het format zal in India wel net een beetje anders zijn dan dat wij hier in Nederland gewend zijn en gaat Alliance heten ook wel De Bondgenoten.
Zoals wij hier in Nederland onbekende deelnemers hebben, hebben zij er in India voor gekozen om dit anders te doen. De deelnemers daar zijn namelijk celebrity-duo's en betreden samen het huis, ook wel 'The underground Headquarters' genoemd. In totaal nemen er 16 celebrities met extreem grote namen deel.
