OverzichtAfleveringenTip de redactieNieuwsbrief
Volg Shownieuws

Andy van der Meijde herenigd met 'stalker'

Spraakmakend

Vandaag, 20:19

Link gekopieerd

In De 538 Middagshow hebben Frank en Airen dinsdag Andy van der Meijde en zijn voormalige 'stalker' herenigd. De luisteraar geeft toe vroeger iets te ver te zijn gegaan in zijn adoratie van de oud-profvoetballer. Terwijl hij vertelt wat hij allemaal uitspookte aan het adres van Andy, belt Andy zelf ook even in: "Dat vervelende ventje..."

"Ben jij ooit zó fan geweest van iemand dat je achteraf dacht: misschien ging ik nét iets te ver?" Die oproep lokte één luisteraar naar de radioshow van Frank en Airen, met een eerlijke bekentenis: "Ik ging bij Andy van der Meijde aanbellen, dagelijks, en vroeg of hij kwam buitenspelen." Het lukte de luisteraar nooit om een potje met Andy te voetballen en uiteindelijk verhuisde de voetballer ook. "We hebben het echt een paar keer geprobeerd..."

Verhuisde Andy vanwege deze 'stalker'?

Andy belt in, wat de luisteraar meteen doet lachen bij het horen van zijn stem. "Yo, hij was dat vervelende ventje dat elke dag aan de deur stond!", grapt Andy. Frank vraagt of dit ook de reden is geweest van zijn verhuizing. "Ja, die stalker man... Ik werd gék van die gast! Nee, nee, grapje."

Andy legt uit dat hij nooit buiten mocht voetballen uit voorzorg voor blessures. De luisteraar vindt Andy desondanks nog steeds "een kanjer".

Andy van der Meijde over mogelijke verhuizing
1:02

Andy van der Meijde over mogelijke verhuizing

Headerfoto: Smulders