
BN'ers
Vandaag, 19:09
Begin 2026 brachten Robert van Hemert en rapper Donnie het nummer Moët Dat Nou? uit. Ondanks dat het in de winterse sferen verscheen, wordt dit nummer in de zomer nog altijd volop gedraaid. Dat blijkt uit het nieuws dat de twee delen. "Van het niet gaan naar de kapper naar het maken van een klapper."
De zon brandt volop en de feestjes zijn weer in volle gang. Daar kan het nummer Moët Dat Nou? van Donnie en Robert natuurlijk niet ontbreken. De twee delen op Instagram het feestelijke nieuws dat deze single platina is gegaan. "Van het niet gaan naar de kapper naar het maken van een klapper. Vandaag hebben we de 20.000.000 aangetikt! Dat betekent dat we platina zijn geworden. Dankjewel voor al het streamen!"
Lees hieronder verder...
Maar hoe is deze hit tot stand gekomen? Daar vertelde Robert eerder al meer over aan tafel bij Shownieuws. "Ik heb een heel goed gevoel over dit liedje", vertelde de zanger destijds al. "Ik had 'm slechter kunnen doen, maar hij gaat écht al onwijs goed. We hadden dit liedje al een tijd geleden geschreven. Het was ook wel grappig, want ik had een sessie voor mezelf, ik loop de deur uit en ik kom Donnie tegen. Zo doende kwam er een spontane sessie en daar is dit liedje uitgekomen." Robert vertelt meer over deze hit in de onderstaande video.

Headerfoto via Instagram: @RobertvanHemert