Volg Shownieuws

Mysterie van Frans Duijts opgelost: 'Jammer dat het zo moet'

BN'ers

18 nov 2025, 20:54 - Update: 19 nov 2025, 17:22

Link gekopieerd

Er was de afgelopen weken wat onrust in het huis van Frans Duijts. De zanger deed een bestelling bij Dyson, maar deze kwam maar niet aan. Ook met de klantenservice was geen contact te krijgen... Hopeloos greep hij naar Instagram als laatste redmiddel en dat heeft zijn vruchten afgeworpen.

Frans kocht zo'n vijf weken geleden een Dyson-stofzuiger met dweilfunctie. Hoewel dat dure stofzuigers zijn, begrijpen we na vandaag al helemaal waarom Frans zo radeloos was dat zijn bestelling niet aankwam. De zanger bestelde niet één, niet twee... maar liefst zes producten bij Dyson.

"Inmiddels is er contact geweest met Dyson (...) de producten zijn net afgeleverd hier. Dus dat is in ieder geval in orde. Jammer dat het op deze manier moet...", vertelt hij in een updatevideo op Instagram. In die video laat hij de bestelling met maar liefst zes dozen zien!

Hij laat weten dat de klantenservice van Dyson hem heeft uitgelegd waar het mis is gegaan. De producten waren helaas niet goed verwerkt, waardoor ze niet opgestuurd konden worden. "Uiteindelijk staan ze er nu, dus Dyson alsnog bedankt." Ook bedankt hij zijn volgers voor al hun reacties en medeleven.

Lees hieronder verder.

Frans Duijts is woest omdat zijn stofzuiger niet wordt geleverd
2:11

Frans Duijts is woest omdat zijn stofzuiger niet wordt geleverd

Radeloos

Omdat Frans dus eerder tevergeefs bleef bellen naar de leverancier, voelde hij zich uiteindelijk bijna genoodzaakt om een rechtspersoon in te schakelen. Na zijn aankoop kreeg Frans een betaalverzoek van het bedrijf, betaalde dit netjes, maar zijn stofzuiger werd maar niet geleverd. Hij greep naar Instagram als laatste redmiddel en hoopte zo Dyson te kunnen bereiken. "Wie weet welke weg ik moet of kan bewandelen om tot een oplossing te komen met Dyson?", vraagt Frans zijn volgers.

"Uiteindelijk, nu vijf weken later en driehonderd telefoontjes verder, krijgen we nog steeds niets te horen van jullie. We hebben geen levering gehad. We worden van kastje naar de muur gestuurd." Omdat ze dus ten einde raad zijn, laat de zanger weten dat ze een rechtspersoon hebben ingeschakeld. "En daar wordt gewoon niet op gereageerd", zegt hij hopeloos.

"Ik ben een beetje wanhopig. Ik heb geen idee wat ik moet doen. Moeten we nu echt elkaar met de rechter erbij gaan aanspreken of wordt dit gewoon opgelost?"

De Shownieuws-redactie had meer succes bij de klantenservice van Dyson. Na vijf minuten nam er iemand op. "Vanwege privacy mag er niks worden gedeeld", was de reactie van de klantenservice. Wel erkende zij het probleem van de lange levertijd.

Ontvang onze nieuwsbrief

Meld je aan voor onze wekelijkse mail vol entertainmentnieuws, juicy verhalen en exclusieve beelden.

Meld je aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief met daarin het laatste nieuws en aanbiedingen die wijzelf of in samenwerking met onze partners organiseren. Je kunt je op ieder moment afmelden. Zie voor meer informatie de privacyverklaring.

© 2025 Talpa Network. Alle rechten voorbehouden. Geen tekst- en datamining.