
BN'ers
Gisteren, 22:57
Joël Borelli heeft een flinke rollercoaster achter de rug. Zijn grote show Bij Ons in Brabant in het Philips Stadion kon door de extreme hitte niet doorgaan op de geplande momenten, maar inmiddels is er goed nieuws: maandag mag de zanger het evenement alsnog inhalen.
Aan Shownieuws vertelt Joël dat het even slikken was toen duidelijk werd dat de show moest worden verplaatst. "Morgen even janken en toen nog een keer janken, omdat het morgen ook niet doorgaat", aldus de entertainer. "Zoveel mensen hebben hieraan gewerkt. Meer dan een jaar ben ik hiermee bezig geweest. Het was zoiets moois, zoiets bijzonders. Voor mij echt mijn levenswerk."
Joël wilde het opgebouwde podium en al het werk dat in de show is gestoken dan ook niet zomaar verloren laten gaan. "Je ziet hier op de achtergrond: echt alles staat. Ik heb vanmiddag ook op een gegeven moment gezegd: jongens, dit kan niet. We kunnen dit niet weggooien, dat is zonde."
Gelukkig kwam er snel een oplossing. "Uiteindelijk hebben we net te horen gekregen, en je ziet me alweer een beetje lachen, doordat we maandag de show hier mogen inhalen."
Dat veel betrokkenen daar direct in meegaan, doet Joël zichtbaar goed. "Er zijn artiesten die eigenlijk maandagochtend op vakantie zouden gaan en die zeggen nu: ik blijf. Dat is alweer mooi. Als er ellende is, dan zie je ook op een of andere manier wie je vrienden zijn."
De zanger kijkt dan ook vooral uit naar maandag, wanneer het feest alsnog kan losbarsten. "Dat hier maandag zoveel mensen gaan staan en dat we het toch gewoon kunnen gaan vieren, dat wordt zoiets bijzonders. Dat kan niet anders."
Volgens Joël kan de ontlading daardoor misschien zelfs extra groot worden. "Soms is het ook wel eens: als iets pijn doet en het komt toch goed uiteindelijk, dan voelt het nog lekkerder. Dus ik hoop dat dat ook echt gaat zijn."




