
Reality
Vandaag, 17:11
Anouk uit De Bondgenoten heeft vrijdagavond flink wat losgemaakt bij kijkers. De kandidaat was zelfs trending topic op X, waar het helemaal losging over haar gedrag in de loods...
In de uitzending biechtte Anouk in gesprek met Diederik en Fatima op dat ze het moeilijk heeft en liet ze doorschemeren dat haar leven buiten de loods voor haar steeds meer lijkt te vervagen. Al snel werd duidelijk dat haar worsteling vermoedelijk met Diederik te maken heeft.
Anouk vertelde openhartig dat ze zichzelf betrapt op gevoelens die ze eigenlijk niet wil hebben. Vooral wanneer Diederik met andere vrouwen in de loods optrekt, lijkt dat iets bij haar los te maken. Zo gaf ze toe dat ze zich eraan ergert als hij bijvoorbeeld met Joshlyn is. "Dat is voor mij gewoon echt een fout gevoel", zei ze daarover.
Die bekentenis zorgde voor flink wat woede bij kijkers. Niet alleen omdat Anouk gevoelens lijkt te krijgen voor Diederik, maar vooral omdat ze volgens veel kijkers ook jaloers en kattig reageert richting andere vrouwen in de loods. En dat terwijl ze thuis dus een relatie heeft.
Op X regent het reacties. Kijkers gaan massaal los en vragen zich hardop af waar ze naar zitten te kijken. "Wat een raar gedrag van Anouk", schrijft Angie. "Het is één ding dat ze voor Diederik valt, misschien was ze al ongelukkig in haar relatie? Maar om zo jaloers en kattig te doen tegen andere vrouwen in de loods… alsof ze met hem getrouwd is. Hallo, je hebt een vent thuis zitten."
Ook Marianne is duidelijk niet te spreken over wat ze ziet. "Wow Anouk! Dit gedrag is echt niet normaal", klinkt het. Jessica ziet bovendien een patroon ontstaan: "Oh nee Anouk, eerst Noah waarbij je zo jaloers was en nu Diederik… dit gaat mis."
Lees hieronder verder...
Veel kijkers vergelijken Anouk met oud-kandidaat Chess. Zij verbrak haar relatie van zes jaar om vervolgens met kandidaat Thomas verder te gaan. Ook die relatie strandde, maar gelukkig werd eerder deze maand bekend dat de twee toch weer samen verder zouden gaan als stel.






