
BN'ers
Vandaag, 17:57
Gordon heeft zich op Instagram uitgesproken over een foto van Yves Berendse en Valentijn Driessen. De twee zaten in de nacht van zaterdag op zondag samen op een vlucht van Dallas naar Monterrey en dat leverde een opvallend kiekje op.
De foto is pikant, omdat Valentijn bij Vandaag Inside eerder meermaals liet doorschemeren geen groot fan te zijn van de zanger. "Ik vind zijn muziek niets", gaf hij aan in de uitzending.
Toen de sportjournalist halverwege mei samen met Raymond Mens naar Curaçao vloog, deelde Raymond daar een foto van op Instagram. Yves reageerde destijds gevat onder die post: "10 uur met Valentijn in een vliegtuig. Ik steek nog liever iets scherps in m’n oog."
Nu moest Yves er zelf toch aan geloven. De zanger bleek op dezelfde vlucht te zitten als Valentijn. Op Instagram deelde hij een foto van hen samen en schreef daarbij: "Gelukkig is het maar 2 uurtjes van Dallas naar Monterrey."
Gordon kan daar niet om lachen en reageert ontzettend fel onder de post. “Ik vind het altijd zo bizar dat dit soort mensen je afbranden tot op het bot, beledigen op nationale tv en als je dan voor ze staat ineens heel anders zijn? Zum kotsen noem ik dat!”
Gordon kwam eerder deze week ook al in het nieuws vanwege zijn exit bij Radio 10. De zanger heeft besloten om te stoppen met zijn ochtendshow daar.





