OverzichtAfleveringenTip de redactieNieuwsbrief
Volg Shownieuws

Froukje de Both teleurgesteld over stoppen ochtendshow met Gordon

BN'ers

Vandaag, 17:01

Link gekopieerd

Froukje de Both vindt het "ontzettend jammer" dat de ochtendshow die ze samen met Gordon op Radio 10 maakte, gaat stoppen. "Niet alles heb je zelf in de hand en soms lopen dingen anders dan je had gehoopt", schrijft de actrice en presentatrice op Instagram.

Froukje kijkt desondanks met een "heel positief" gevoel terug op haar radioavontuur. "Want een ochtendshow maken is echt mooi. Je mag elke ochtend de dag van mensen beginnen. Je bent erbij tijdens de eerste kop koffie, in de auto onderweg naar het werk, aan de ontbijttafel of tijdens die vroege wandeling met de hond."

Lees hieronder verder.

De radiopresentator bedankte ook het team en Gordon voor de samenwerking die ze naar eigen zeggen niet zag aankomen. "Dank voor alle lol, de chaos, de spontane momenten en de eindeloze hoeveelheid verhalen. Ik heb enorm van onze samenwerking genoten."

Gordon zet streep door ochtendshow met Froukje

Gordon reageerde maandagavond al op Instagram op het stoppen van hun ochtendshow, na eerdere uitlatingen van twijfel. Gordon vond het namelijk "killing" om elke ochtend zo vroeg op te moeten staan.

Maandag werd bekend dat Jan-Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte overstappen van Radio 2 naar Radio 10 en met een nieuw programma de ochtendshow van Gordon en Froukje overnemen.

Victor Vlam hoort twijfel bij Gordon over doorzetten ochtendshow: 'Ik vind het schandalig!'
2:46

Victor Vlam hoort twijfel bij Gordon over doorzetten ochtendshow: 'Ik vind het schandalig!'

Headerfoto: Instagram